Re: FIC VA-503+ i modem ZOLTRIX

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 20:10:22 MET

Ja swego czasu miałem Zoltrixa 56kFlex działajšcego na COM3 (3E8).
Niestety pomimo wolnoœci kilku przerwań (3,9,11,14 albo jakoœ tak)
modem prawidłowo pracował tylko na 11. Nie udało mi się go zmusić do
pracy na innych przerwaniach do dziœ nie wiem dlaczego.
Popróbuj przełšczyć go na inne wolne przerwanie. Może pójdzie.

Może być również uszkodzony.

On Wed, 23 Dec 1998 11:22:08 +0100, Jacek Gutkowski
<jgutkowski_at_lucent.com> wrote:

>Czesc,
>
>Kupilem wlasnie plyte VA-503+, zamontowalem i wszystko dziala - oprocz modemu.
>Przedtem mialem plyte 486 i tam modem dzialal bez zarzutow. Modem to ZOLTRIX 33.6 VSP (Rockwell).
>Domyslam sie, ze jest to problem z wlasciwym ustawieniem przerwania, ale nie wiem co jeszcze moge
>zmienic.
>
>Przerwanie i port COM, na ktorym pracuje modem, ustalany jest poprzez zworki - ustawilem COM3 i IRQ9
>(przy takim ustawieniu na plycie 486 wszystko gralo). Pod Windowsem jest zainstalowana obsluga portu
> [...]

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_friko.onet.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>
 ICQ#25107196

"Kiedy już wykorzystasz wszystkie możliwoœci i nie uda ci się,
 okaże się, że jest jedno rozwišzanie, proste i oczywiste,
 wyraŸnie widoczne dla każdego innego."