Re: Pomnik dla piratów i złodziei oprogramowania

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 11:52:34 MET

On 23 Dec 1998 06:09:00 GMT, "slawomir" <sd000001_at_polbox.com> wrote:

>Bo w "wolnej gospodarce" cene ustala niewidzialna reka?
>Bo w tym punkcie jest rownoawga miedzy cena a popytem?
>Bo ekonomia to nauka?
>Idz do jakiejs biblioteki, czlowieku.

 Jezeli juz jestesmy przy nauce, to nalezy zauwazyc, ze koszty
producenta rosna logarytmicznie a nie liniowo, wiec nie ma zadnych
przeciwwskazan zeby sprzedawac w takiej cenie jak piraci, pod
warunkiem, ze sie wypusci odpowiednio duzy naklad. Ale po co ? Lepiej
do ceny doliczyc sobie straty z tytulu piractwa...

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org
master_at_katowice.elbacsb.com.pl