!!!Wirus!!!

Autor: Krzysztof Wasilewski (patrznalist_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 04:58:21 MET

Szanowni grupowicze!
Mam problem. Prawdopodobnie wirus niszczy mi dane na twardzielu, ale nie
mogę go usunšć. Sprawdzałem twardziel MKS-em, Nortonem Anti V., McAfee i
innymi programami antywirusowymi. I nic! ;-< Zaczęło się od
niewinnych, tradycyjnych informacji, które wyskakiwały od czasu do czasu
w Windows95. (Error, błšd ochrony w module ...). Wszystko by było OK,
gdyby nie nasilenie tych errorów. Dostałem Win98, więc skasowałem
starego i zainstalowałem nowego. Uruchamiam go i to samo (te same
błędy). :-o Instalowałem jeszcze około 15 razy Win98 w różnych
konfiguracjach. Sprawdziłem Scandiskiem twardziela i okazało się, że
zawiera on setki błędów. Po naprawieniu ich znowu zainstalowałem Win98.
Te same błędy... W końcu zdenerwowałem się i zlikwidowałem partycję,
sformatowałem dysk i ponownie zainstalowałem Win98. Znowu pojawiły się
te same błędy. Po kolejnym formacie postanowiłem powrócić do starego
Win95 i go znów zainstalować, żeby sprawdzić czy to może wina wersji
Win98. I znowu się powtórzyły te błędy. :-o Dyskietki oraz kompakt z
których instalowałem system nie zawierajš wirusów na 100%. Co jest
grane? Czy wirus może siedzieć gdzie indziej niż w bootsektorze i
tablicy partycji? Jeżeli tak to jak go zniszczyć? A może to nie wirus??
!!! Bardzo proszę o odpowiedŸ na priva, gdyż instalujšc po raz kolejny
Windowsa mogę przegapić odpowiedŸ na grupie dyskusyjnej. Za maila z góry
bardzo dziękuję.

Krzysztof Wasilewski
E-mail: wasilew_at_friko6.onet.pl
Archiwum propagandy PRL-owskiej
(hasła,prasa,ksišżki,gazetki,przemówienia,zdjęcia):
http://friko6.onet.pl/gd/wasilew/