Re: Sb Live ?

Autor: Slawomir Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 16:43:41 MET

Wu-Brat wrote:

> Mam szybkie pyatnie i malo czasu na decyzje a wiec
> warto wymienic karte dzwiekowa Sound Galaxy Waverider 32 3D na
> SB Live ?

Nie znam Sound Galaxy, ale ja nie zaluje zmiany SB AWE 32 na Live!
Juz samo instalowanie driverow robi wrazenie.

Dla mnie plusem bylo tez pelne midi (osobny sledz + kabelki).

W koncu moglem podloczyc dwa CD-ROMy (a tak naprawde to nawet trzy, tzn:
CD-ROM z wyjsciem cyfrowym SP/DIF, nagrywarkeCD-R i DVD-ROM)

Jednym slowem - jak najbardziej warto.

--
Slawomir Wegorzewski