Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 12:05:32 MET

Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomości: ...
On Tue, 22 Dec 1998, ChesterEM wrote:

> Jeżeli cię to tak bardzo interesuje to z oprogramowania, na które nie mam
> licencji używam czasem:
> 3D Studio v 3.0 - program objęty abolicją zainstalowany na staruszku
> 486DX2/66 - którego na śmietnik jeszcze nie wyrzuciłem.
> Z licencjonowanych:
> 1. Office97 Pr. - wersja NFR
> 2. Adobe Photoshop 4.0 OEM (kupiony w pakiecie ze skanerem)

A no widzisz. A gdybys musial to wszystko kupic to co ? Bylbys z tego
faktu zadowolony ? Dlaczego np. zamiast Office nie uzywasz Write for
Windows ? Nie wystarczaja ci jego mozliwosci ? Dlaczego uzywasz 3D Studio
3.0 a nie jakiegos shareware do produkcji scen 3D ? Tez niewystarczajace
mozliwosci ?

Obawiam się, że jesteś ograniczony umysłowo.
Napisałem, że używam Office97 Pro NFR - Not For Resale - pakiet dealerski.
Licencjonowany, legalny. Używam O97 bo potrzebuję wszystkie jego składowe do
codziennej pracy a nie MS Write z pakietu Windows 3.xx
W Accessie tworze aplikacje bazodanowe, w Excelu symulacje bądź cenniki,
Worda używam do publikowania raportów a w Power Poincie przygotowuje krótkie
prezentacje o nowych produktach.
Używam 3D Studio 3.0, bo w świetle prawa używam go legalnie !
Równie dobrze mógłbym używać wersji 4.0 gdybym nabył ją do 24 maja 1994
roku.
Jeżeli nie znasz pojęcia abolicja to odsyłam do odpowiedniego słownika.

Widzę, że nie bardzo jest o czym z tobą dyskutować.

Chester EM