Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 11:38:17 MET

On Tue, 22 Dec 1998, ChesterEM wrote:

> Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomości: ...
> On Mon, 21 Dec 1998, ChesterEM wrote:
>

> To ja cie spytam o jedna tylko rzecz - uzywales kiedykolwiek pirackiego
> softu ? Bo nie uwierze ze nie uzywales/nie uzywasz. Moze zaczniemy od tego
> i wtedy zobaczymy jak sie rozwinie dyskusja.
>

> Twoje pytanie nie ma nic wspólnego z tematem dyskusji. Rozmawiamy o
> szkodliwości zjawiska jakim jest piractwo komputerowe a nie rozliczamy
> poszczególnych użytkowników z tego co kto ma a czego nie ma, czego używał w
> przeszłości lub czego będzie.

No ale ja chce wiedziec czy taki program byl u ciebie w lapie i do czego
go uzywales. A potem bedziemy dyskutowali.

> Jeżeli cię to tak bardzo interesuje to z oprogramowania, na które nie mam
> licencji używam czasem:
> 3D Studio v 3.0 - program objęty abolicją zainstalowany na staruszku
> 486DX2/66 - którego na śmietnik jeszcze nie wyrzuciłem.
> Z licencjonowanych:
> 1. Office97 Pr. - wersja NFR
> 2. Adobe Photoshop 4.0 OEM (kupiony w pakiecie ze skanerem)

A no widzisz. A gdybys musial to wszystko kupic to co ? Bylbys z tego
faktu zadowolony ? Dlaczego np. zamiast Office nie uzywasz Write for
Windows ? Nie wystarczaja ci jego mozliwosci ? Dlaczego uzywasz 3D Studio
3.0 a nie jakiegos shareware do produkcji scen 3D ? Tez niewystarczajace
mozliwosci ?

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...