Re: Velocity 4400 (RivaTNT), Intel SE440BX, Win 98 oraz czarny ekran

Autor: Piotr Karocki (pkar_at_ieee.org)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 10:39:02 MET

sumas_at_my-dejanews.com wrote in message <75etb9$u7e$1_at_nnrp1.dejanews.com>...
>In article <C43FD2FBFC01D211849000609707D07B49AE89_at_charon.mbr.com.pl>,
> "Piotr Karocki" <pkar@[212.244.186.66]> wrote:
>A nie zapomniales o nowym BIOSIE do STB?

jesli jest nowszy niz 1.10 (http://www.stb.com, ftp://ftp.tch.com.pl) to
owszem, zapomnialem...

>Moze zostalo cos w rejestrach po i740

w registry swoje informacje ma kazdy sprzet, ktory kiedykolwiek sie mialo
zainstalowany (jak nie wierzysz, to sprawdz)

>TNT wymaga IRQ (w biosie plyty do ustawienia - o ile jest)

nie jest do ustawienia - ale ma przydzielony i bez konfliktow

>i to tyle sugestii co mi do glowy przyszlo
a ja tak odpisuje, bo juz wiem.

ona po prostu nie dziala z wlaczonym ACPI.
Matrox Millenium (nie II, tylko zwykla) dziala, i740 dziala, a ona nie.
proste, nie?
tyle ze kosztowalo mnie to okolo 10 godzin na diagnoze problemu i 6 godzin
na pelny reinstall (na szczescie wczesniej sciagnalem wszystkie pozyczone
kompakty instalacyjne w liczbie sztuk 21...)