Re: Velocity 4400 (RivaTNT), Intel SE440BX, Win 98 oraz czarny ekran

Autor: sumas_at_my-dejanews.com
Data: Sat 19 Dec 1998 - 01:51:53 MET

In article <C43FD2FBFC01D211849000609707D07B49AE89_at_charon.mbr.com.pl>,
  "Piotr Karocki" <pkar@[212.244.186.66]> wrote:
> Kupilem sobie oslawiona wspaniala i w ogole karte Velocity 4400 (czyli TNT).
> Wlaczylem komputer, zmienilem drivery na "standard VGA (PCI)", wylaczylem.
> podmienilem karte noname i740 na Velocity, podnioslem system, wskazalem
> drivery (1.42, z ftp.tch.com.pl - mirror STB), Win wymusza restart, startuje
> 640x480x16.
>
> Probuje zmienic rozdzielczosc na wieksza, restart, laduje sie powoli, a
> potem, gdy ma sie pojawic bitmapa tla, wisi - ekran sie robi czarny (ale nie
> przechodzi w standby), i komputer wisi (CapsLock nie dziala, ani tym
> [...]
A nie zapomniales o nowym BIOSIE do STB?
Moze zostalo cos w rejestrach po i740
TNT wymaga IRQ (w biosie plyty do ustawienia - o ile jest)
i to tyle sugestii co mi do glowy przyszlo
A STB V4400 jak chodzi to i tak nie jest takie wspaniale
sumas