Re: Co kupic ?

Autor: Piotr K. (karwaccy_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 01:33:42 MET

najtaniej - AMD i plyta VIA Apollo MVP3 lub - jesli juz dostaniesz - MVP4
(ta ostatnia obsluguje procki na soket 7 i slot 1), jesli chodzi o PII i
Celerona, to: pod starego celerona plyta EX (ma cache II level), jesli
chodzi o BX, to tylko PII i Celerony A
Polecam K6 II i TNT na plycie EPOX, chociaz z Nvidia sa pewne problemy z
instalacja, ale warto

------Piotr K