Re: Problemy z s3savage

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 01:07:26 MET

>Mam problemy S3savage firmy APAC
>Wszystko chodzi pięknie dopóki nie włącze jakiejś gry 3D np: quake2, mk4,
>fifa99.
>czy ktoś wie co mogę zrobić z tym fantem
Jesli masz plyte z chipsetem INTELA to jest to normalne (w swej
nienormalnosci)
Jezeli masz k6-2 to prawdopodobnie nie zainstalowales agp drivera i miniirq
Jedynie co mozesz zrobic to wejsc na strone amd.strefa.com gdzie znajdziesz
moje drivery w ktorych jest program s3dometer bedziesz mial tam do wyboru
ustawienie fail safe powinno pomoc
To niestety wylaczy AGP texturing ale bedzie stabilny
Czy zatrzymac karte naprawde nie wiem Odpowiedz na to pytanie jest
rownowazne z odpowiedzia na pytanie czy wierzysz s3 w zapewnienia ze usuna
ten problem ?

Pozdrawiam