Re: poczekajmy z pomnikiem pirata-artykul w chip 1/99

Autor: Piotr Wanat (Piotr.Wanat_at_usa.net)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 15:47:36 MET

paavob wrote:
[---cut---]
> 3/ Nowy watek:
> Mowi sie, ze na piractwie traci Panstwo? Tak?
> No to taki prosty zakaz, ze nie wolno sprzedawac na stadionie
> dziesieciolecia CD-ROMow. I tak legalnych tam nie ma, wiec co za problem
> wprowadzic taki zakaz i postawic policjanta przy bramie. Czyli, piractwo na
> stadionie jest w interesie polskiej strony? Jak zwykle pewnie chodzi o kase.
> Ciekawe tylko o czyja kase?

        Dobrze mówi, dać mu wódki :^) Tyle, ze to tylko mrzonki. Jak myslisz,
dalczego taka giełda w K-kowie funkcjonuje bezbolesnie? Dlaczego po
ostatnim "nalocie" (najeździe?) ci którzy nie mieli wpasć nie wpadli? W
tym kontekscie cały wątek antypiracki możemy o kant przysłowiowej dupy
potłuc i niech się panowie z CD Projectów zaczną zajmowac tzw. pracą u
podstaw (jak mawiała moja polonistka). Wiem ze swoich źródeł, że syn
jednego z komendantów policji w K. zaopatrywany jest w niusy przez qmpla
z wypalarką... Kto zagwarantuje mu lepszą nietykalnosć?

PTR

--
mailto:Piotr.Wanat_at_usa.net
UIN:9044598