Re: Quantum?

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 12:46:36 MET

Tałajczyk Piotr wrote:
> czy rzeczywiście QuantumEX jest szybszy niż IBM DTTA??? - AFAIK IBMowi
> mało co się równa pod względem szybkości.
> aha... czy ten QuantumEX jest już 7200rpm, czy 5400?
Quantum moze byc szybszy ale przy odczycie (ciaglym) przy odczycie
sekwencyjnym nie wiem, przy zapisie jest na pewno wolniejszy. Seria EL
jest wolniejsza przy zapisie od DHEA. Choc przy odzczycie jest szybsza.

pOSdrawiam
        Jacek

Ps. Kilka tygodni temu przedstawialem wyniki trasferu ciaglego (dla
Quantuma EL i IBM DHEA) na liscie.