Re: SB Live! Cacy czy Be ?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 12:12:55 MET

:>Jak pozbyc sie w autoexecu wpisu SBINIT.COM ???
:>Jak skasuje to powraca. W dodatku powracacz jest tak zrobiony
:>ze analizuje autoexeca i omija +r.

: Hmmmm. Wydawalo mi sie ze nie jest tak trudno do tego dojsc. Ale niech
: bedzie : Device Manager -> Creative Miscellaneous Devices -> Creative
: SB Live! SB 16 Emulation -> Disable in this hardware profile. W
: autoexec'u komentujesz/usuwasz linie z sbinit i ... juz

No dobra lama jestem, ale nie doszedlem do tego.

:>1. Karta jest tylko pod Windows.

: No nie mow. To czemu dziala mi pod DOS'em? Cud jakis?

Ale dziala byle jak.

:>2. Windows przy instalacji broni sie jak moze przed EMM386 w configu.

: To Creative napisal Windows'y? A coz Ci szkodzi odkomentowac ta linie?
: Zwlaszcza ze w instrukcji dokladnie opisali wymagania SBINIT

No ale Windows raczej nie chce EMM386.
Nie wiem jak u ciebie ale u mnie po wstawieniu tego przed windami
nie wstaja tylko pokazuja w nieskonczonosc logo.sys

:>3. SBINIT.COM wymaga EMM386

: Jak kazda emulacja SB - co w tym dziwnego?

A to ze na sile wlazi w autoexec mimo ze nie ma szansy zostac
uruchomiona.

:>Sprawa druga. Czy Creative naprawde nie wie jakie gry uzywaja ich EAXa ?

: A moze to nie Creative nie wie tylko Ty? Nie wziales takiej mozliwosci
: pod uwage? Wiesz wogole co to jest EAX?

Wyobraz sobie ze wiem.

:>Na ich stronie gier jest raptem kilka. Po zainstalowniu karty jest ich
:>sporo wiecej. A na rynku jest ich jeszcze wiecej. Czy oni sobie robia
:>antyreklame, czy moze ja mam cos ze sluchem i slysze to czego nie ma ???

: Masz cos - ale nie ze sluchem. Poprostu nie odrozniasz EAX od zwyklego
: sprzetowego poglosu. A wystarczy choc ociupinke poczytac i pomyslec
: zanim cos napiszesz ...

Czy Tomb Raider 3 ma EAX czy nie ???
Na stronie CT nie ma o nim ani slowa.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA