Re: Pomocy z Shuttlem !!!

Autor: Grzesiek Gajewski (gayos_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 22:42:17 MET

Niech zgadnę, masz K6-2 300 (lub więcej) na FSB=100MHz ???
U mnie działo się to samo w takiej konfiguracji. Po zmianie TYLKO płyty
głównej na inną, W98 śmiga bez problemu.
HOT-591 nie jest dobrą płytą (przynajmniej na FSB=100MHz)
Grzesiek Gajewski
gayos_at_polbox.com

JR jr. napisał(a) w wiadomości: <75cvg2$t4r$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...