Pomocy z Shuttlem !!!

Autor: JR jr. (jacekr_at_pik-net.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 08:17:02 MET

Podobno płyta Shuttla HOT591 jest very dobra. A ja od tygodnia walczę z tym
cholernym złomem i próbuję zainstalować jakiekolwiek Wingrozy98. Za każdym
razem wali mi się w różnych miejscach ale najczęściej podczas rozpoznawania
urządzeń. Wingrozowy OSR jakoś się instaluje ale też czasem robi jaja. I co
koledzy na to mogą poradzić...? Pomocy, bo nie wiem czy złom jest do bani
czy Win98 to szrot. Jak ktoś miałby jakiś pomysł to info na priva byłoby
mile widziane ;))) (ale zabrzmiało, nie...?)

                             JR jr.