Re: tani monitor

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 13:29:12 MET

>Mam możliwość kupienia tanio używanego monitora.
>Podobno, gdy się rogrzeje ma możliwosc nakładania
>hardwerowo blura. Sęk w tym, że nie wiem co to
ja swego czasu mialem monitor firmy NoName ze sprzetowym Excel'em ;-)
a chodzilo o to, ze byl na tyle wypalony kineskop, ze na bialym tle
bardzo ladnie bylo widac rozne linie, ktore na pierwszy rzut oka
przypominaly excela hehe ;))

>Cena ok. 200 zł. Jest to CTX 15" zgodny z rokiem 2000.
Moze mi ktos wytlumaczyc co to znaczy, ze monitor jest zgodny z rokiem
2000 ;-))) ?

Chyba musze zmienic mouse pada, bo nie jest na nim napisane, ze jest
zgody z rokiem 2000 ;-)))))))

cheers,
  ACC/VTS, ICQ: 21819610
  acc_at_pertus.com.pl