tani monitor

Autor: Świerczyński Mikołaj (sw_mikolaj_at_usa.net)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 15:51:23 MET

Mam możliwość kupienia tanio używanego monitora.
Podobno, gdy się rogrzeje ma możliwosc nakładania
hardwerowo blura. Sęk w tym, że nie wiem co to
znaczy i do czego by to mogło być potrzebne.
Jak się go (sprzedawcę) o to spytałem, to odpowiedział,
że to taki efekt wystepujący w najlepszych programach
graficznych i zabierający sporo czasu procesora
(a monitor radzi sobie z tym w czsie rzeczywistym).

Z góry uprzedzam, że jestem "zielony" w tych sprawach.
Proszę o opinię czy opłaca się taki monitor kupować.
Cena ok. 200 zł. Jest to CTX 15" zgodny z rokiem 2000.

Z góry dziękuję!

Świerczyński Mikołaj
sw_mikolaj_at_usa.net