Re: Co to jest?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 22:54:19 MET

Dnia Sat, 19 Dec 1998 16:57:38 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>set GRX_CLK=XX
>
>gdzie XX jest jak największą wartością przy którym VooDoo sie nie
>wysypuje (z przedziału 51-60. wyżej nie proponuję bo może to być
>niebezpieczne!).
>jak nie masz tego w autoexecu do dopisz.
>przy czym z zmienną GRX_CLK uważaj!!!

kiedys kolega, pure3d i dwoma coolerami doszlismy do 67 - powyzej juz
wiadac bylo bledy w renderingu

a taki kolega Malanowicz twierdzil, ze poszlo mu na 75 - ciekawy
jestem, czy to naprawde moglo dobrze i stabilnie dzialac...

najfajniejsze bylo to, ze wzrost predkosci byl praktycznie liniowy,
rozumiecie - 35fps w timedemo q2 na voodoo1, i to tylko na p250mmx!
(chociaz tak, wiem, ze w v1 blisko tego juz jest cpu-limited
bottleneck)

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/