Re: FIC 503+ i 100Mhz

Autor: TZon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 22:54:03 MET

Tomasz Grabiec napisał(a) w wiadomości:
<75fnv0$pmj$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Od jakiegos czasu probuje zmusic te plyte do pracy na 100 Mhz z AMD k6-2
>300. Jednak przy takiej czestotliwosci system pracuje bardzo niestabilnie
>nie ma znaczenia czy jest to 3x100 lub 3,5x100

A jakie ma oznaczenia procek? Czy nie pisze tam przypadkiem AFR??

>Procesor jest chlodzony najwiekszy coolerem jaki udalo mi sie kupic.
Zmiany
>napiecia, update biosu nie pomoga.

Winna moze byc np. karta graficzna ...ale zwolnij dysk na PIO 3 i sprawdz
czy Ci to chodzi, zrob load BIOS defaults, zwolnij pamieci w BIOSIE do CAS
3 i normal. U mnie przyczyna niestabilnosci okazala sie opcja Write cache
pipeline i sterowniki Bus master. (266 na 3x 100)

Pozdr

ZoNzi at friko3.onet.pl
http://www.benchmark.ceti.com.pl