Re: info o takim notebooku...

Autor: Karol Grela (grela_at_technologist.com)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 14:01:58 MET

On 18 Dec 1998, Wojciech Puchar wrote:

> To akurat zaleta ze tanio!

> Linux, a nie linuks! To nie CZIP!

A tak - pomyliło mi się - ale przekunuję się do odmiany Linux, Linuksa
itd. Ale PROSZE: ewentualne dyskusje o odmianie w NOWYM wątku......

> Odpali zawsze , tyle ze niekoniecznie wykorzysta APM'y, PCMCIA
> i inny sprawy notebookowe

To akurat wiem, gorzej jeśli odpali tylko tryb VGA w 16 kolorach (a nie 16
bpp :). W takim notebooku sprawy notebookowe są najważniejsze, do trybu
tekstowego kupiłbym sobie laptopa 386 z displayem mono. I rozważałem taką
opcję ale trafiła się ta oferta, stąd post.

Dalej nic nie wiem...

Pozdrawiam,

--
    ___
   /  Instytut Chemii Organicznej, Polska Akademia Nauk
 /~~~~ grela_at_technologist.com
(___ http://zinc.ichf.edu.pl/~grela/