Re: poczekajmy z pomnikiem pirata-artykul w chip 1/99

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 19:50:31 MET

>Hmmm... Trzeba to kupic (CHIP), ale jak zwykle plakac mi sie chce jak widze
>oficjalne stanowiska magazynow i gazet. IMHO Trudno im pisac inaczej, po za
>tym dla nich piraci to tez powazne zagrozenie, brak legalnego rynku to brak
>reklamy, z ktorej wiekszosc tych pisemek czerpie lwia czesc zyskow. Tak

    Z reklamy maja duzo zyskow, ale czy opisywanie tzw. sztuczek w przykladowym
Windows nie przyciaga do nich wiekszej rzeszy czytelnikow? Wiadomo bowiem,
ze 95% tych odkrywczych porad ("Aby usunac pliki z Kosza...") jest opisane
w pomocy albo podreczniku dolaczanym do legalnego produktu (widzialem,
bo mialem kiedys taki w rekach ;-).

Pozdrówka,
   A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)