Re: poczekajmy z pomnikiem pirata-artykul w chip 1/99

Autor: Wladyslaw Hoffmann (woodie_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 15:13:53 MET

On Fri, 18 Dec 1998, Antypirat wrote:

> Nie, nie jest. To wy jestescie. A nawet gdyby on byl palantem, to moze sie
> nauczyc i przestac nim byc. A wy zawsze bedziecie zlodziejami, nawet jesli
> za iles tam lat bylymi - w co watpie.

nigdy nie miales zadnego pirackiego programu w komputerze? Nawet
chwilowo?
Jesli nie miales to gratuluje zarobkow/uczciwosci, jesli miales to
jestes taki sam zlodziej jak ja :) Wiem ze kradne oprogramowanie, ale co
mam zrobic? na czym sie uczyc? Nie mam kasy nawet na office'a co dopiero
mowic o Oracle'u w czym pokladam nadzieje (i mam nadzieje sobie w
najblizszym czasie spiracic w celach edukacyjnych). Oprogramowanie (gry i
uzytki) sa za drogie. Jak zaczne zarabiac i kupowac oryginaly bede 'bylym
zlodziejem' a to nie to samo.
PS: Jestem ciekaw czy bylbys bardziej zly jakbym ci ukradl program co go
napisales i uzywal go u siebie w domu, czy jakbym ci ukradl samochod?
Zlodziej zlodziejowi nierowny :)
Pozdrowka!

                 ! @ WOODIE @!
                 ! @ e-mail woodie_at_uoo.univ.szczecin.pl @!