Re: Protest internautow - sprostowanie

Autor: Robert Kowalski (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 15:27:37 MET

Mariusz Stepien <mstepien_at_friko.onet.pl> wrote in message
367A59CE.F306FAB8_at_friko.onet.pl...

>Nie ma o kogo walczyc wszyscy sa skazani :-)
Mnie wczoraj krew zalała jak usłyszałem w radiu WAW'a że TPSA od nowego roku
podnosi opłaty za rozmowy lokalne aby dorównać do innych sieci.
JAKICH SIECI?????
No chyba nie do Netii która ma 1 grosz taniej niż TPSA.
Cicho kiełkuje mi myśl o sieciach GSM lub DCS ale chyba aż tak głupi to nie
są i nie próbują z nas zrobić tak samo głupich sądząc że damy się na to
nabrać.
Robert Kowalski
robek_at_packplast.com.pl