Re: Chce sobie kupic Voodoo 2 i mam jedno pytanie...

Autor: JOX (artukucz_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 08:37:06 MET

Mam pytanko.
Co myslicie na temat Voodoo 2 12Mb Helios.
Wlasnie taki dopalacz kupilem - sprawuje sie dobrze, ale boje sie, ze moze
wytnie mi jakis numerek, ktory zniszczy mi zdrowie.
Jakos drazni mnie ta nazwa: "Helios". Kojarzy mi sie z polskim przemyslem
elektronicznym, ktory nie zdobyl mojego zaufania.
Pytanie nasunelo mi sie czytajac powyzsze posty. Ktos nawet uzyl formy, ze"
Helios jest gorszy". Dlaczego? Bo nie nazywa sie np Monster? Czy moze
dlatego, ze zbudowany jest np z szajsowatych podzespolow?
Przeciez prawie wszystko to made in Taiwan, lub made in costam.
Prosze! Wyprowadzcie mnie z bledu (jesli sie myle oczywiscie), albo
potwierdzcie, ze Helios to padaczka jezeli jest takową rzeczywiscie. Bo
czuje sie rozdarty jak Judymowa sosna.

Pozdrawiam
JOX