Re: Chce sobie kupic Voodoo 2 i mam jedno pytanie...

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 22:54:07 MET

>Po pierwsze primo: Voodoo2 ma tylko 8 lub 12 MB na plycie

Nie mow hop! Wystarczy, ze zbuduje sie plyte z 3 TMU i mozna
zrobic plyte z 16MB ramu. Byly nawet takie projekty...

>Oczywiscie najlepiej byloby miec karte Canopus Pure 3D II

Tu bym polemizowal. Canopus jezeli chodzi o V2 nie popisal sie
niczym szczegolnym. Karta ma opoznione drivery ze wzgledu
na wyjscie TV i ma problemy z niektorymi grami. Chyba lepszy
jest tym razem Monster2 lub inna firmowka.

Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net