Re: Chce sobie kupic Voodoo 2 i mam jedno pytanie...

Autor: WuZych (wuzych_at_quake.org.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 10:48:45 MET

Lukasz Kaluski napisał(a) w wiadomości: <36785B2B.4E21E981_at_hsn.com.pl>...
>...a mianowicie, czy w przypadku VooDoo 2 jest taka sama sytuacja jak z
>VooDoo 1, ze sa rozne marki, niektore lepsze, a niektore gorsze (np.
>helios). Jesli tak jest, to jakiej marki mam nie kupowac, a co
>polecacie.

najlepszy podobno jest canopus
no ale jest drogi i ostatnio chyba niezbyt dostepny w polsce
bardzo dobry jest diamond monster2
sam mam i jestem bardzo zadowolony
dobre tez sa podobno karty creative

wersje firm mniej znanych maja czesto gorsze opinie
przede wszystkim zazwyczaj bardziej sie grzeja
przez co karta i komputer moga padac, albo wyswietlac jakies bzdury na
ekranie
zreszta jak sie karta kilka razy przegrzeje to moze pasc na dobre i nigdy
juz nie wstac :-)

ponadto firmowki daja sie podkrecac co przy szybkich procesorach ma kilku
fps'owe znaczenie

>Czy jest duza roznica miedzy 12MB a 16MB (oczywiscie w
>praniu, a nie w cenie)?

sa wersje 8 i 12 mb
ma to znaczenie przy duzych texturach
wtedy szybkosc systemu jest wieksza
i w niektorych grach takich jak N4S 3 czy w przyszlosci Quake 3
wersje z 8mb nie wyswietlaja wszystkiego

>Na wszelki wypadek podam konfig mojego kompiutera, acz kolwiek to chyba
>nie ma znacznia.
>
>AMD K6-2-333
>128Mb SDRAM 100Mhz
>Karta Tseng ET6000

przy 333mhz podkrecanie voodoo2 daje niewielki uzysk
ale gdybys podkrecil proca przynajmniej do 350 to moze to juz byc kilka fps

pozdrawia WuZych
mailto:wuzych_at_quake.org.pl