Re: Problem z CD-R

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 15:43:11 MET

On Thu, 17 Dec 1998, Marek Nazarko wrote:

> ..machine running, bzz, bzz.., Thu, 17 Dec 1998 10:33:54 +0100, bzz,
> bzz ..., Tomasz Jarnot ... bzz, bzz..., wrote :
>
> (...)

> Ależ program nic Ci nie musi zakłócać :). Program po prostu może źle
> zrzucić - czyli źle zinterpretować poprawne dane dostarczone przez
> Twój czytnik.

TEgo to juz w ogole nie rozumiem. Jak moze zle zinterpretowac dane ?
Przeciez program do kopiowania CD robi tak - czyta dane z CD i wrzuca na
nagrywarke. On ich w miedzyczasie nie obrabia. Co ty tu na sile chcesz mi
udowodnic ?

> Ależ oczywiście że nie - te 2 sekundy przerwy, o których piszesz,
> wcale nie muszą występować w trybie TAO. I tu właśnie się m.inn. nie
> zrozumieliśmy. A podstawowa różnica to właśnie włączanie i wyłączanie
> lasera, ale nie musi ono być ani na 2 sekundy ani powodować 2
> sekundowej przerwy.

2 sekundy to jest ogolnie przyjety standard :) Moze byc oczywiscie inaczej
ale jeszcze sie nie spotkalem z programem ktory robilby inne przerwy niz
dokladnie 2 sekundy.

> Ale ja wcale nie twierdzę, że trzaski są winą nagrywania w TAO.
> Twierdzę, że program, który nagrywa tylko w TAO, może _źle zrzucać_
> ścieżki, wstawiając na końcu/początku utworów trzaski.
> I tylko tyle.

A no widzisz juz inaczej mowisz... Wina programu moze byc tylko w jednym
miejscu - jesli masz badziewny czytnik ktory do poprawnego sciagania audio
wymaga jitter correction, a nie masz w sofcie tej opcji wlaczonej. Ale to
wtedy jest bardziej wina niedoinformowania :)

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...