Re: SB Live! Cacy czy Be ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 21:55:57 MET

On 16 Dec 1998 09:36:06 GMT, Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl>
wrote:

>Witam.
>
>Kolega Vindex twierdzi ze Live! jest cudowna i wogole.

Zaraz zaczniesz mi wmawiac ze napisalem ze jest najlepsza ...

>To ja mam pytanie:
>
>Jak pozbyc sie w autoexecu wpisu SBINIT.COM ???
>Jak skasuje to powraca. W dodatku powracacz jest tak zrobiony
>ze analizuje autoexeca i omija +r.

Hmmmm. Wydawalo mi sie ze nie jest tak trudno do tego dojsc. Ale niech
bedzie : Device Manager -> Creative Miscellaneous Devices -> Creative
SB Live! SB 16 Emulation -> Disable in this hardware profile. W
autoexec'u komentujesz/usuwasz linie z sbinit i ... juz

>I tu juz sie okazuje ze Creative pop.. dokumentnie pewne sprawy.
>1. Karta jest tylko pod Windows.

No nie mow. To czemu dziala mi pod DOS'em? Cud jakis?

>2. Windows przy instalacji broni sie jak moze przed EMM386 w configu.

To Creative napisal Windows'y? A coz Ci szkodzi odkomentowac ta linie?
Zwlaszcza ze w instrukcji dokladnie opisali wymagania SBINIT

>3. SBINIT.COM wymaga EMM386

Jak kazda emulacja SB - co w tym dziwnego?

>Dlaczego chce sie tego pozbyc ? Bo mnie wk... piskanie komputera
>przy kazdym starcie bo jakis programista z MS kupiony do CT mial
>wizje ale ktos mu sen przerwal i nie dorobil swojego programu.

Jak zwykle przesadzasz. Z Vortex'em sprawa wyglada podobnie - i tez da
sie to obejsc

>Jak tak patrze na Live! to widze ze jest 100% Windows Compatybile
>znaczy sie 0 przemyslen przed wyprodukowaniem.

Baaaaardzo madre. Chyba raczej przed napisaniem postu

>Ladnie gra, szczegolnie w grach ale poza tym to jest kulawa
>jak moj sasiad.

No comments ...

>Sprawa druga. Czy Creative naprawde nie wie jakie gry uzywaja ich EAXa ?

A moze to nie Creative nie wie tylko Ty? Nie wziales takiej mozliwosci
pod uwage? Wiesz wogole co to jest EAX?

>Na ich stronie gier jest raptem kilka. Po zainstalowniu karty jest ich
>sporo wiecej. A na rynku jest ich jeszcze wiecej. Czy oni sobie robia
>antyreklame, czy moze ja mam cos ze sluchem i slysze to czego nie ma ???

Masz cos - ale nie ze sluchem. Poprostu nie odrozniasz EAX od zwyklego
sprzetowego poglosu. A wystarczy choc ociupinke poczytac i pomyslec
zanim cos napiszesz ...

>PS: A wogole to Creative moglby zrobic na swoich kartach wyjscie do
> regulacji glosnosci. Ale tego nie licze na minus Live!

Wyjscie do czego???

Pozdrowienia

Vindex