Re: celerony OEM

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 01:20:35 MET

On Wed, 16 Dec 1998 00:04:58 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

<ciach>
>W Videobicie w tychach ? :)

Dokladnie :) Ja pamietam ich jeszcze z czasow malego sklepiku na ul.
ks. Hlonda i raczej niemilo wspominam kontakty z nimi

> Sorki tam sie walnalem - nie oddzial katowicki
>mialo byc tylko oddzial w Tychach... Cos mi sie pozajaczkowalo :) TEn w
>tychach to chyba najnormalniejsza hurtownia w jakiej kupuje.

To widac cos sie zmienilo ostatnio - ja juz dawno nic od nich nie
bralem ze wzgledu na stare animozje

> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

Pozdrowienia

Vindex