Re: Caviar 6,4 GB i overclocking

Autor: Maciej (maciej83_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 20:21:37 MET

Maciej Matejko wrote:

> Może ktoś wie czy Caviar 6,4 GB 2 tależe nadaje się do overclockingu,
> pozostałe elementy to Asus P2b , Celeron 300 bez, 7 ns

A jusci, mozna wcisnac na niego 12GB (po spakowaniu Double Space'm).

6 lat temu jak kupowalem swoj pierwszy komputer pewna firma miala zestaw
z Connerem o niewiarygodnej jak na tamte czasy pojemnosci 340Mb, no i
bardzo atrakcyjnej cenie. Napalilem sie strasznie bo kazy dodatkowy Mb
kosztowal fortune, zadzwonilem do firmy pobralem typ dysku, pogrzebalem
w papierach i wyczytalem, ze to 170Mb.
Zadzwonilem jeszce raz do firmy a fachowiec odpowiedzial mi, ze zestawy
maja przeinstalowany dos 6.0 i zaistalowany kompresor dysku i dlatego
nie widzial nic zlego, ze w cenniku podali pojemnosc dysku 340 Mb.

pozdrawiam Maciek