Braholku!!!!witam !!!!!

Autor: cqa09 (cqa09_at_cku.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 18:44:03 MET

Soryy ze tutaj ale nie moge sie powstrzymac.... ;)

ALX'iu oczeta me zaniewidzialy na kfil kilka zaraz po tym jak cie tutaj
zobaczyly....
kope lat ..to malo powiedziane...
jak tam zyjesz w szerokim swiecie?
na IRCu jeszcze cie mozna spotkac?

koncze bo mam wlasnie zajecia..daj znac...moze do pozka sie wybiore
jakby co..mam taka straszna ochote...echhhhhhhhhhhhh..pozdrow cala
zaloge z poznania i na razie..do szybkiego uslyszenia

PS. Ewentualny re-mail na stary adres: dab_at_cku.pwr.wroc.pl

Pozdrawiam mocno i buziaki dla Theli ;-**