Re: wingroza 98 i ASUS P2B

Autor: malenki (malenki_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 12:43:12 MET

Ja mam P2B-S, windows98 i wylacza mi bez bolu, a nawet powiem wiecej mam
ustawione wlaczanie kompa albo np. o 7.00 albo poprzez pykniecie w spacje!
Jutro zajrze jakie ustawienia w biosie sa potrzebne.

Moze to dlatego, ze masz wingroze98 a ja windows98. ;)))

Pozdro
malenki

Lublin2 napisał(a) w wiadomości: <757o80$b0p$1_at_helios.man.lublin.pl>...
|Mnie spotkało to samo z płytą ASUS i Win98. Spróbuj w właściwości - system
|- menadzer urządzeń - urządzenia systemowe - zaawansowane zarządzanie
|energią - można tam przełączyć go w tryby zgodności ze starszym softem i
|sprzętem. Popróbuj - chociaż ja wolałem wrócić do Stabilniejszego Win95.
|Na-ra
|Mr. Boss (Paweł)
|
|Tetek napisał(a) w wiadomości: <36772ec3.0_at_news.vogel.pl>...
OK.