Re: wingroza 98 i ASUS P2B

Autor: Lublin2 (info_at_stamar.com.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 08:45:49 MET

Mnie spotkało to samo z płytą ASUS i Win98. Spróbuj w właściwości - system
- menadzer urządzeń - urządzenia systemowe - zaawansowane zarządzanie
energią - można tam przełączyć go w tryby zgodności ze starszym softem i
sprzętem. Popróbuj - chociaż ja wolałem wrócić do Stabilniejszego Win95.
Na-ra
Mr. Boss (Paweł)

Tetek napisał(a) w wiadomości: <36772ec3.0_at_news.vogel.pl>...