FIC 503+ i WinChip

Autor: Strzalka Wojciech (xserver_at_ucku4.uck.pk.edu.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 12:51:29 MET

Mam pytanko. Mam ww. plyte i procesor WinChip 200 (kiepski ale tani).
Procesor wymaga napiecia 3.52V a na plycie mozna ustawic max 3.2V.
Ustawilem i odpalil(2*100), ale co dalej czy nic nie grozi procesorowi lub
co gorsza plycie. Przecierz aby czerpac te sama moc przy obnizonym
napieciu musi zwiekszyc sie natezenie pradu.
Poza tym nie moge w zaden sposob podrasowac procesora - czy moze to byc
wina obnizonego napiecia.

Wojtek