Overclocking po raz setny

Autor: Wozik (wozik_at_intercafe.com.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 12:56:10 MET

Szanowni grupowicze, prosze sie nie denerwowac, a tylko prosze o porade.
Moja konfiguracja to: P233MMX, plyta ABIT TX5, RAM 10ns, reszty chyba nie
trzeba wymieniac. Czy ktos to kiedys podkrecal ?
Mi sie nie udaje, kiedys procek chodzil na 250, teraz nie chce, przy
podkreceniu na 266 nastapil blad rejestru systemu i polowa winshita znikla
mi z dysku. Jezeli ktos robil cos podobnego i mu sie udalo, prosze o
odpowiedz.

--
[Wozik] sTaGe dIVinG cLUb [BaT-1]
wozik_at_intercafe.com.pl