Permedia 2 i 512 kb pamięci w dosie

Autor: ds2 (ds2_at_mi.ikp.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 19:05:09 MET

Pozmieniałem trochę w kompie i zaczeły się kłopoty, ale po kolei.
Mój obecny sprzęt to :
płyta Lucky Star 5MVP3 100Mhz
ram 32 Mb
grafika permedia 2 4 Mb agp
dzwięk AWE64
proc AMD 3dnow 300Mhz
win 98
W czym problem?
Czasami korzystam z dosu , gry urzytki jednak programy dosowe mogę uruchomić
tylko w trybach graficznych które zadowolą się 512kb np uruchamiam setlersII
ok zmieniam rozdzielczość na 1024/768 gra działa tj słychać dzwięki ptaszki
ćwierkaję słuchać drwala i inne odgłasy a monitor czarny. Podobne objawy są
w kilku innych programach . Sea wywala komunikat że dla roździelczości
800*600*256 potrzebuje więcej jak 512 kb.
Instalowałem uni vbe niewiele pomogło , grzebałem w biose zero efektów już
nie mam pomysłów. HELP
W winach all ok
Jeżeli ktoś zna rozwiązanie proszę o pomoc
Z góry wielkie dzięki.

Dariusz Suchorab
ds2_at_mi.ikp.pl
tel. (041) 3452502