Re: Riva ZX 8MB ??

Autor: Mariusz Stepien (mstepien_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 08:31:40 MET

Arkadiusz Mecnarowski wrote:

> Co to ?
> Jakie to ?
> itd.
> Bez bzdur od milosnikow vodo,sevage itd.
> anemus

8 megowa wersja rivy128, porownywalna w 3d do voodoo1 ale pracuje w
wyzszych rozdzielczosciach i pare takich... jak masz plyte pod slot 1 z
intelowski chipsetem to bierz jak socket7 to popytaj w okolicy, mi
wieszala system na fic503+ pcb1.1 i wymienilem na s3 + voodoo2 i wcale
nie dlatego, ze jestem milosnikiem voodoo, dalo mi to stabilny system. O
ile windows moze byc stabilny ;-)

--
Midi, Cubase, Niezbedniki do: Riva, FIC503+, Quake2