Re: Canon BJC-250

Autor: Wojciech Gębka (gebka_at_free.med.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 20:38:53 MET

>To może ja poszukam tego za 85 ;)
>Niezła rozbieżność...

Sorry, kupowałem dość dawno i nie pamiętam dokładnie, stąd rozbieżność.
Sprawdź w cennikach.

>Właśnie... słyszałem że ludzie napełniają
>Są zestawy do napełniania za
>-35zł (styka na dwa razy)
>-55zł (styka na cztery razy)
>-??zł (ten Parkera a o którym piszesz co styka na 8 napełnień)

Ja Ci piszę o czystej manufakturze, 10 PLN atrament Parkera (taki do piór
wiecznych) "styka" na długo, parę groszy strzykawka i igła, przebić korek w
pojemniku i już. Można bardziej "profesjonalne napełniacze, tylko po co?
Obojętne co piszą, orginalny nie jest wodoodporny, Parkera też, więc co za
różnica, jakość też nie różni się dramatycznie.

>Słyszałem że głowica wytrzymuje do 4 napełnień... jak to z tym jest?
>No i czego do napełniania najlepiej używać skoro jest tyle różnych wersji
>(Parker, Fullmark i coś_tam_jeszcze)

>A jak wygląda jakość druku w stosunku do kolejnych napełnień?

To twoja decyzja, kiedy wyrzucasz stary cartrige. Oczywiście jakość
stopniowo pogarsza się (stąd według mnie najlepszy układ to mieć starą i
nową głowice i zakładać adekwatnie do potrzeb - do cheat codów gry nie
musisz mieć super jakości). Przy używaniu atramentu za 10 PLN nie masz
krępacji jeśli chodzi o częste przepłukiwanie głowicy, co i tak musisz
robić. Ja wyrzuciłem stary cartrige po 8 napełnieniach tylko dlatego, że
próbowałem dobrać jakiś wodoodporny tusz i oczywiście zatkałem na amen - nie
rób tego.

Pozdrawiam, Wojciech Gębka, gebka_at_free.med.pl