Re: Canon BJC-250

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 19:48:36 MET

Dnia Thu, 10 Dec 1998 22:49:31 GMT, "Wojciech Gębka" <gebka_at_free.med.pl>
napisał(a):

Po pierwsze: Dzięki wszystkim! :)

>Witam.
>Mam Canona 250. Dla mnie rewelacja. Dla innych - sprawa nie tyle gustu,
>raczej do czego ma być użytkowana. Jeżeli do celów choćby
>półprofesjonalnych - daj sobie spokój. Jeżeli do celów domowych, od czasu do
>czasu większy wydruk (zapuszczasz drukowanie, idziesz na kawę, wracasz - a
Raczej do celów domowych... ot tak żeby wydrukować coś z ekranu a nie
siedzieć przed nim z długopisem ;)
Głównie do tekstu

>tu gotowe) - rewelacja. Cartrige czarny - ok. 85-100 PLN. Niestety w
>zestawie jest tylko kolorowy, czarny trzeba dokupić. Jeżeli dużo drukujesz
To może ja poszukam tego za 85 ;)
Niezła rozbieżność...

>na zmianę kolorowe i czarno-białe - kup inną drukarkę (w Canonie 250 trzeba
>zmieniać cartrige). Jeżeli głównie czarno-białe - wymiana cartrige'a to 10
>sek. roboty (z czego 8 sek. to szukanie cartrige'a). Rozdzielczość - na
Raczej drukarka będzie właśnie do tekstów - grafika może tylko na jakieś
specjalne okazje

>pewno nie laser, ale do domu wystarcza z powodzeniem. Podstawowa zaleta to
>fakt, że po skończeniu atramentu cały pojemnik (zintegrowany z głowicą)
>powinieneś wyrzucić. Ale można też spokojnie napełnić atramentem czarnym
>Parkera, nastawić jakość high quality, intensywność na max czarny i jechać
Właśnie... słyszałem że ludzie napełniają
Są zestawy do napełniania za
-35zł (styka na dwa razy)
-55zł (styka na cztery razy)
-??zł (ten Parkera a o którym piszesz co styka na 8 napełnień)

Słyszałem że głowica wytrzymuje do 4 napełnień... jak to z tym jest?
No i czego do napełniania najlepiej używać skoro jest tyle różnych wersji
(Parker, Fullmark i coś_tam_jeszcze)

>dalej (ewentualnie kupić nową i zakładać tylko na ekstra wydruki, a na stałe
>używać starej). Poprzednia głowica u mnie wytrzymała 8 napełnień.
A jak wygląda jakość druku w stosunku do kolejnych napełnień?

>W sumie musisz ocenić do czego potrzebna Ci drukarka, jeśli tylko do
>zastosowań domowych - warto kupić. Ja jestem bardzo zadowolony.
Tak, do zastosowań domowych, drukowania tekstu...
Widziałem już najnowsze drivery do niej i muszę przyznać że takie
renomowane HP czy Epsony jakoś blado przy nich wyglądają (tzn. ich drivery)

>Przepraszam za przydługawy post i pozdrawiam, Wojciech Gębka,
>gebka_at_free.med.pl
Dzięki

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW                        |
http://planes.koti.com.pl/               |