Re: Notebook i podczerwień

Autor: BRiXi (brixi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 09:01:57 MET

Bartłomiej Kosik (B.K.) rzecze:

> 1. Na jakim porcie zainstalowałeœ drukarkę?
O ile dobrze pamiętam {drukarka jest dyrektorki a mnie moja :-(} to przy
zainstalowaniu obsługi podczerwieni pojawiły się porty LPT3 (chyba) z
jakimœ dopiskiem typu do drukowania w podcz.. i port szeregowy.
Próbowałem na obu.

> 2. Jak daleko stoi?
Pierwsza próba: ok. 30cm. Następne w różnych odległoœciach (w tym jedna
z drukarkš przystawionš prawie do kompa) ale nie przekroczyłem 50-60 cm
- ze względu na 'konfigurację' biurka szefowej :-)))

Pozdrowienia
      BRiXi