HP400 - komu drukuje w Wordzie97 polskie znaki?

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 15:44:28 MET

Mam stare (chyba styczeń 1996) drivery i potrzebuję coś nowszego. Nie
wiecie, gdzie mogę dostać jakieś najnowsze (pod w95) ? Jest coś na jakimś
serwerze, z którego transfer byłby odpowiednio szybki? (Na serwerze HP na
pewno coś będzie, ale to okropnie wolno idzie) Ma ktoś coś nowszego? - jeśli
tak, to napiszcie ich datę albo wersję - ile zajmują? (ale proszę nie
przysyłać bez ewentualnej prośby z mojej strony, bo mi się skrzynka zatka!
;)
Moje są ok ale dopóki nie drukuję polskich znaków pod Wordem97 (próbowałem
różne sztuczki opisywane w inecie i różnych gazetach, ale nic nie dały)

Dzięki