Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 03:33:00 MET
Hello Janusz!
14 Dec 98 00:12, Janusz Pieciun -> do All:
JP> Mariusz Mroczkowski napisal(a) w wiadomosci:
JP> Serwis ma Cie obsluzyc w wypadku wykrycia _uszkodzen nabytego
JP> hardware'u_, a nie zajmowac sie edukacja w zakresie Twoich
JP> indywidualnych problemow instalacyjno-konfiguracyjnych.
JP> Nie sadze abys mial racje.
JP> 1. Nie jest w porzadku sprzedawanie modemu (zakup 20.11 br.)
JP> ze starymi sterownikami jesli sa juz nowe (od 27.09 br.)
JP> oraz z cala masa innych sterownikow, ktore tylko szkodza w
JP> instalacji.
A co ma _serwis_ do dystrybucji i sprzedazy?, - oraz Twoj obecny post do
cytatu?
Modem to TOWAR. Jesli uwazasz towar za nieswiezy lub marnej jakosci to go nie
kupuj lub zwroc w ramach rekojmi.
Jezeli do sprzedanego towaru pojawil sie "upgrade", to zaden serwis
nie ma obowiazku informowania o tym ani tym bardziej instalacji, - o ile tylko
upgrade nie byl ew. reakcja producenta na _wykryte bledy_ tego wlasnie
modelu/serii lub dolaczonej wersji softu.
Serwis jest od tego by ustalic czy kwestionowana _sztuka_ jest technicznie
sprawna czy tez wadliwa i ew. dokonania naprawy, - bo juz n.p. wymiana czy zwrot
gotowki leza w gestii sprzedawcy a nie serwisanta.
JP> 2. Zasadnym zdaje sie byc pytanie o predkosc pracy,
JP> jezeli inni uzytkownicy tego modemu i podobnych uzyskuja
JP> lepsze predkosci przesylania.
Nie. - Poniewaz o predkosci pracy modemu decyduja m.in. _czynniki od produktu
niezalezne_ jak jakosc polaczenia (linie, centrale, protokol u providera).
Warunki u innych uzytkownikow sa i moga byc odmienne, ergo: nie stanowia
zadnego "dowodu" porownawczego.
Pozdrowienia!
Mariusz -=maVox=-
Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.
--
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:55:21 MET DST