Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 20:43:31 MET

<offftopic>

Bardzo przepraszam za błędy, ale ze mnie palant!

>Chyba jednak mam racje ztym, ze nie dziala,
z tym (to akurat byla literowka)

>plamy na papierze, ochydnie to wyglada
ohydnie - i tu bije sie w piers.

Mysle, ze takie rzeczy trzeba jednak prostowac, bo potem czlowiek
patrzy, patrzy na te bledy... i w koncu tak zapamieta.

Jesli to kogos interesuje, to mam ogolne wrazenie, ze po tych 15
miesiacach mojej modemowej aktywnosci zwiekszyl mi sie odsetek bledow.

Dlatego tez nalezy tepic tych, co olewaja ortografie: "nic mi nie
mozecie zrobic, bo ja jestem dyslektyk" - niech ci ludzie sie ucza!

albo chociaz podepna sobie slownik pod Outlooka... :)

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/