Re: Megabajt i klienci - co o tym s眃zicie?

Autor: Jacek Rudowski (ami_at_abyss.lodz.pdi.net)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 13:06:03 MET


In pl.regionalne.krakow Wayne/Taboo <wayne_at_figaro.ae.katowice.pl> wrote:
> Czyli ze co? Jak kupilem rok temu P2 233 za 1500zl to jak sie niedaj boze
> zwali to dostane tylko pare stow??? ROTFL, ludzie zawsze biezcie rachunki!
> Zadajcie w przypadku zwrotu tyle ile jest na rachunku, a jak wam wyjada z
> takimi tekstami to wysmiac i straszyc sadem.

> Wayne
> GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne
> Powered by LINUX! Slackware 3.5 & RedHat 5.1

Nonono... kto by przypuszczal, ze Wayne'a spotkam na tej grupie :)

Natomiast co do problemu, sytuacje cala mozna wykorzystac czasem bardzo
na korzysc klienta jesli firma jest OK :)
Np. w firmie, gdzie pracuje moj znajomy bywa tak, ze klient dajmy na to
przyjdzie z reklamacja czegos tam w komputerze, to jesli sprzet jest jeszcze
za malo popsuty, to mu pomagaja w zejsciu, po czym wysylaja urzadzenie do
dystrybutora, od ktorego otrzymuja nowszy model bz doplaty, jako ze starszego
juz nie ma w zbycie :)
Extra co nie? :)

Pozdrawiam

-- 
*************   Jacek "AMI" Rudowski  *************
**********     ami_at_abyss.lodz.pdi.net    **********
***************************************************
              Jestem niewolnikiem slow.


To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:55:15 MET DST