Re: ! Tp S.A. - moja opinia

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 13:50:12 MET

On Fri, 11 Dec 1998 21:38:12 GMT, "Marek Oberman" <pesk_at_pesk.org.pl>
wrote:

>Fidor napisał(a) w wiadomości: <367175f5.2323004_at_news.icm.edu.pl>...

>Hmmm, jaki przetarg? Czy to znaczy, ze bedzie
>"to to" tez dzialalo w Warszawie? Czy to jakas
>firma telekomunikacyjna? Jesli tak to w jaki
>sposob beda oferowali uslugi w Wawie skoro
>teopsa nie wpuszcza nikogo?
a) moga dzierzawic lacza od T$SA - to rozwiazanie jest szeroko
praktykowane
b) kablowka tez dobre rozwiazanie

PS jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniala
a)dwa rodzaje abonamentu 10 zl + rachunki jak w TP$A lub 150 zl za
rozmowy w obrebie wojewodztwa
b) koszt instalacji - zalozenie linii 400 zl przepisanie sie od TP$A 1
zł (symbolicznie )

Fidor

Oficjalne ogloszenia powinny pojawic sie w połowie grudnia ( tak
przynajmniej twierdzi koles)