Re: Losowy CD ROM

Autor: Greggy (greggy_at_polbox.com)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 06:53:11 MET

Witam i pozdrawiam wszystkich.
Mój problem jest rozwiązany i muszę przyznać, że był bardzo prozaiczny.
Wystarczyło zastąpić sterownik wgrany z CD dołączonego do płyty głównej
sterownikiem standardowym dysku twardego spod Windows 95.
A swoją drogą, czyż to nie dziwne, że w poprzedniej konfiguracji ten CD-ROM
pojawiał się losowo? Przecież to komputer i albo coś "widzi" albo nie. Jest
to dla mnie niezrozumiałe, a na pewno nie można tutaj winić systemu, co
najwyżej niedopracowane sterowniki Intela.