Re: ! Tp S.A. - moja opinia

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 21:25:49 MET

On Thu, 10 Dec 1998 18:47:03 GMT, planes_at_ulgo.koti.com.pl (Jarosław
Zagórski) wrote:

>A.. gazet ostatnio nie czytuję ;)
>150zł - nice :)
>Czy mógłbyś znaleźć o tym jakieś info (albo nazwę firmy to znajdę) ???
>Co do PW - jeszcze nie :) ale zamierzam...
Hmm tu zabiles mi klina . Bylo to w Gazecie Wyborczej , dodatek
Stołeczny , ostatnim numerze enzinu Wirtual , o jest
[ciach]
Dzisiaj pragniemy przedstawić Państwu konkurencyjną ofertę w stosunku
do wyżej wymienionej, tym razem uruchomionej przez Regionalne Sieci
Telekomunikacyjne EL-NET S.A. w Bydgoszczy, działające na terenie 6
województw. W ramach swojej oferty firma EL-NET S.A. proponuje swoim
abonentom opcję usługi tzw. WITAMINĘ DOMOWĄ ,,D'' zawierającą:
nieograniczony dostęp i korzystanie z internetu, bezpłatny dostęp do
poczty elektronicznej, nieograniczony dostęp do wszystkich połączeń
telefonicznych w strefie lokalnej (teren województwa), cały zestaw
bezpłatnych usług dodatkowych. Miesięczny koszt Witaminy Domowej ,,D''
wynosi tylko 150 zł (za cały pakiet jak wyżej). Jest to jedyny
rachunek jaki otrzymuje abonent za w/w usługi, za cały miesiąc
dzwonienia w obszarze województwa, surfowanie w Internecie ,,ile dusza
zapragnie'', za korzystanie z poczty elektronicznej, budzenie i inne
usługi!!!
[ciach]
W wyborczej pisali ze ta firma wlasnie wygrala przetarg , wiec czemu w
warszawie mialo byc inaczej niz w innych wojewodztwach :)
I niech teraz TP$A powie ze nie mozna wprowadzic oplat abonamentowych
:)

Zdrowko
Fidor