Re: ! Tp S.A. - moja opinia

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 19:47:03 MET

Dnia Thu, 10 Dec 1998 17:02:56 GMT, fidor_at_friko.internet.pl (Fidor)
napisał(a):

>Raczej :-)))) Gazet nie czytujesz ? Przetarg zostal wygrany przez
>kogos tam (sorry ale nazwa mi wyleciala z pamieci) , ale nie o to
>chodzi - z tego co sie orientuje konkurecja ma zamiar wprowadzic
>usluge podobna do tej jaka jest w Ameryce - rozmowy lokalne wliczone w
>abonament w wysokosci 150 zl - i co ty na to ? .Moim skromnym zdaniem
>TP$A wlasnioe stracila kilka tysiecy klientow :) Jezeli jestes
>jeszcze studentem Poltechniki Warszawskie to sprawa twoja rysuje sie
>rozowo nawet teraz :-)

A.. gazet ostatnio nie czytuję ;)
150zł - nice :)
Czy mógłbyś znaleźć o tym jakieś info (albo nazwę firmy to znajdę) ???
Co do PW - jeszcze nie :) ale zamierzam...

>Fidor

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW                        |
http://planes.koti.com.pl/               |