Re: TNT - które wzišć ???

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 11:47:56 MET

Cześć,

> Mnie sie jednak wydaje ze ze sterownikiem - na zadnej innej karcie
> takich problemow nie mialem. Podobno na Rivie 128 efekt byl ten sam -
> co potwierdzaloby jakis blad w sterownikach NVidii

A konkretnie IMHO współpraca sterownika z Microsoft Direct Draw

> Przy DX5 jest to samo. Wielkosc kaszanki bardziej zalezy od
> konkretnego pliku niz od wersji DX

U mnie występuje znaczna różnica przy wgraniu DX6.1 (???). W zasadzie w
pierwszej chwili myślałem, że błąd zniknął ale dostrzegłem go na bitmapach
(znacznie mniej widoczny).

> Przy DX6 mam bardzo podobne objawy do DX6.1. Przy jednych plikach
> kaszanka jest mniejsza przy innych wieksza

Ciekawe ...

> Ze sterownikow Diamond'a nie moge skorzystac wiec nie wiem - ale
> wszystkie NVidii od 0.36 wzwyz maja ten sam problem w mniejszym lub
> wiekszym zakresie

Zgadza się z tą poprawką na wersję DX.

Pozdrawiam.
Kris.