Re: TNT - które wzi¹æ ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 00:25:41 MET

On Thu, 10 Dec 1998 10:53:47 GMT, Kris <kris007_at_free.polbox.pl> wrote:

<ciach>
>Oj, oj. Namieszane jest. Równo. W tej chwili mam niejasne przeczucie, ¿e
>b³±d nie jest tylko zwi±zany ze sterownikiem.

Mnie sie jednak wydaje ze ze sterownikiem - na zadnej innej karcie
takich problemow nie mialem. Podobno na Rivie 128 efekt byl ten sam -
co potwierdzaloby jakis blad w sterownikach NVidii

>Dzia³anie Diamond TnT z ACDSee mogê podzieliæ na trzy przedzia³y:
>
>1. Okrótna kaszana na wszystkich plikach po powiêkszeniu : np. nVidia
>Reference + DX6

Przy DX5 jest to samo. Wielkosc kaszanki bardziej zalezy od
konkretnego pliku niz od wersji DX

>2. Brak jakichkolwiek b³êdów : np. Diamond v241

Albo np. Creative 1.0

>3. B³±d ledwo widoczny, g³ównie na bitmapach (np. Instalator.bmp z
>/Windows), drobne, ledwo widoczne zak³ócenia, trzeba go mocno szukaæ :
>nVidia Reference + ... DX6.1

Przy DX6 mam bardzo podobne objawy do DX6.1. Przy jednych plikach
kaszanka jest mniejsza przy innych wieksza

>Kto¶ móg³by to zweryfikowaæ bo nie mia³em zbyt du¿o czasu.

Ze sterownikow Diamond'a nie moge skorzystac wiec nie wiem - ale
wszystkie NVidii od 0.36 wzwyz maja ten sam problem w mniejszym lub
wiekszym zakresie

>Pozdrawiam.
>Kris.

Pozdrowienia